2 Aralık 2013 Pazartesi

Email Pazarlama Faaliyetlerini Nasıl Geliştirebilirsiniz? #SosyalMedya

#SosyalMedya - Bilindiği üzere email pazarlaması eski gücünü kaybetse de hala büyük bir önem taşıyor. Yerini sosyal medyaya bırakan email pazarlaması buna rağmen hala pazarlamacılar açısından büyük önem taşımaya devam ediyor.

Bu sebeple email pazarlaması hala şirket için önemli bir konumda yer alıyor. Hatta birçok şirket ondan kolaylıkla vazgeçemiyor. Bu açıdan baktığımız zaman email pazarlamasını geliştirmek işletme açısından oldukça önemli bir noktada yer alıyor.

Sizin için email pazarlama planlarınızı geliştirmenin yollarını anlatacağız.

1. Zamanlama: Mesajınızı hangi saatte gönderdiğiniz büyük önem taşıyor. İş saatlerinde gönderilen bir mail çok etkili olmayacaktır veya gecenin bir yarısı gönderilen. Araştırmalara göre en doğru zaman akşam saatleriymiş.

2. Kişiselleştirme: Kullanıcılarınız hakkında birçok bilgiye sahipsinizdir bu bilgileri kullanarak kullanıcıları ilgi alanlarına göre bölümleyin ve her kullanıcıya ilgi alanlarına göre mailler atın.

3. Amaç: Mailinizin amacı da oldukça önemlidir. Mailini ne için gönderiyorsunuz. Kullanıcıların satın almasını mı istiyorsunuz yoksa bu sadece bir bilgilendirme maili mi?

4. Başlık: Başlıkta tüm hikayenizi anlatamayacağınız gibi merak uyandırmayan bir başlık kullanıcıların ona bakmasını engelleyecektir.

5. Mobilden okunabilirlik: Neredeyse emaillerin yarısı mobilden okunuyor. Eğer gönderdiğiniz mail mobilde düzgün okunamıyorsa kullanıcılar o maili anında silecektir.

6. Araştırma: Mail listesinden çıkmak isteyen kullanıcılar için küçük bir anket size çok yardımcı olacaktır. Bu sayede onların listenizden çıkma sebeplerini anlayabilir ve bu sayede eksikliklerinizi giderebilirsiniz.

emailpazarlamageliştirmenasıl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder